Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~edsn | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany17.03.2009 @17:13:59 ostatnio na stronie09.06.2011 @23:40:56



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze121 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~dtx    04.11.2011 @19:29:15
Siemanko ! sorry dawno dawno mnie tu nie było, w tym roku nie było kaliszgraffi postanowiliśmy zoorganizować coś muzycznego i bardzo sie powiodło na przyszły rok próbujemy to jakos połączyć i projekt napisamy juz lezy miejsce zaklepane dla CIebie równiez
z fartem !
~Serio1    01.10.2010 @21:54:00
dzieki pozdro tez widze dobre produkcje!
~dtx    12.08.2010 @17:08:26
okej okej to poszprejujemy
~dtx    09.08.2010 @15:44:37
tylko i wyłacznie weekendowa opcja ja tez za duzo czasu nie mam w tygodniu
super ze za rok na kaliszgraffie sie stawiasz tematyka to MACHINA MADE IN CHINA czyli krytaka bubli z chin zawarta a jakis fajnych literkach mile widziana
pozdrawiam!
~dtx    06.08.2010 @14:30:23
siemaneczko
nie udało sie pomalowac na kaliszgraffi moze wpadniesz do kalisza na malowanko
od tak sobie w kazdym bądz razie zapraszam na druga edycje na przyszły rok w lipiec tym razem miejsca nie zabraknie

pozdrawiam z 62!
~vicone    08.07.2010 @15:17:53
koment ambitny ,ten pierwszy od ciebie xD
ostatnio edytowane: 2010-07-08 15:18:05
_______
fał i ce o,elo!
~vicone    08.07.2010 @00:04:55
ambitnie,nie ma co:D
_______
fał i ce o,elo!
~Hyde1989    06.07.2010 @15:50:15
właśnie wielkim minusem u mnie jest to, że mam bardzo słabe kolory ..
A jednak coś lepszego ma swoją cenę :/
Cóż może kiedyś się uda
_______
.:Nie ważne co robisz .. Ważne jak to robisz! Wild Style ..:.
~InezWelt    06.07.2010 @12:10:41
Dziękuję za odwiedziny
~dragurlz    31.03.2010 @18:08:56
no u Ciebie to elegancko wyszło. THX
~TISKE    27.03.2010 @17:42:43
Dziękówka ciskaj ciskaj . pozdro
~knz1990    27.03.2010 @14:09:47
hehe sorry, juz pisze
~zero31    05.03.2010 @15:54:06
nie przesadzasz troszke ziomus hehe dzieki wielkie! pozdrawiam
~Bezimienny7155    25.02.2010 @23:31:03
poszła pierwsza moja ściana ;P
nie jest najlepiej ale jak to mówią ' pierwsze koty za płoty'
hehh elo!
~Bezimienny7155    19.02.2010 @23:57:47
z jednej strony tak, z drugiej to wina ludzi którzy wrzucają badziewie w obieg na online. przez to tylko zaśmiecają własną galerie i digarta...
co do komentarzy: masz wielką racje
http://chmielo1991.digart.pl/ przykład kolesia który nic sobie z tego nie robi ;P
P.S: DIGART JEST DLA WSZYSTKICH ;(
Pzdr. :D
~Bezimienny7155    19.02.2010 @10:47:11
Jeżeli chodzi o mnie to jestm jeszcze toyem, i nie chce odrazu wrzucac prac, które zostaną pojechane poo całości przez innych użytkowników "kozaczków".. ;D
Zastanawiam sie nad wrzuceniem paru malowideł, zobaczymy co czas przyniesie.
Jak narazie oceniam i komentuje...
Peace^^
~milos3    17.02.2010 @21:04:40
może u mnie sie nie miesci, bo ogladam na laptopie.pozdro.
~damiankck    09.09.2009 @21:12:22
no wiem wiem wlasnie, ale jak by tego nie bylo bylo by mega
_______
daamian.ownlog.com <-- ZAPRASZAM
~Szejno    25.07.2009 @19:14:27

pozdrawiam
~mateuszskibicki1    19.05.2009 @18:57:05
heh xD ja też wolę deviantart tam mam takie konto lepsze tutaj tylko tak na odwal sie daj fava jakiegoś albo watcha mateuszskibicki1 na deviancie to Cie znajde :P
~ShouldBeBanned    27.03.2009 @17:25:12
)
_______
hey hey hey what's in your head?
~flashpoint    26.03.2009 @17:59:55
proszę bardzo
_______
Mam w sobie gorący detal i teraz Cię muszę znaleźć.
Przejdziemy przez siebie w lepsze, gorące kraje.
Bo istnieją. Skoro Ty zaistniałaś, ja już istnieję...
~flashpoint    26.03.2009 @11:36:51
jeden prostokąt na pierwszym planie, drugi prostokąt po lewej (fota), dwa wzorki na krawędziach, parę linijek tekstu, w samym centru pusto, menu słabe, ogólnie rzecz biorąc leży kompozycja, typografia, układ

pozdro
_______
Mam w sobie gorący detal i teraz Cię muszę znaleźć.
Przejdziemy przez siebie w lepsze, gorące kraje.
Bo istnieją. Skoro Ty zaistniałaś, ja już istnieję...
~wtelecki    26.03.2009 @07:02:53
Zastanowię się.
_______
"Najpierw zaszło słońce, potem zaszedł fakt, a w rezultacie, ona."
~StabSupreme    24.03.2009 @20:46:30
ściana nigdy nie jest za słaba żeby się bawić w tło / pytanie tylko czy robimy sztukę na ścianie czy ścianę niszczymy? pozdro
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt